24 Ağustos 2011 Çarşamba

Açıköğretim harçları harç ücretleri

2011 yılında bilindiği gibi açık öğretim fakültelerinin harç ücretleri veya harç paraları da deniyor 71 TL ile 591 TL; ikinci öğretimde ise 770-4 bin 268 TL arasında idi.

Bakanlar Kurulu Kararına göre üniversitelerdeki lisans programlarının katkı payı miktarları şöyle:

''Tıp fakülteleri 591 TL diş hekimliği ve eczacılık fakülteleri 494 TL veteriner fakülteleri 386 TL tıbbi biyolojik bilimler ve fizik tedavi ve rehabilitasyon programları ile teknik eğitim fakülteleri 281 TL İTÜ İşletme Fakültesi 402 TL mühendislik mimarlık mühendislik-mimarlık inşaat makine maden elektrik-elektronik kimya metalürji mühendislik ve teknik uçak ve uzay bilimleri ziraat ve orman fakülteleri mimarlık ve tasarım ile mühendislik ve doğa bilimleri fakülteleri 387 TL gemi inşaat ve deniz bilimleri deniz bilimleri su ürünleri denizcilik tekstil teknik ve tasarım sanat ve tasarım güzel sanatlar fakülteleri 316 TL fen fen-edebiyat (fen programı) dil ve tarih-coğrafya ilahiyat eğitim mesleki eğitim sağlık eğitim sağlık bilimleri endüstriyel sanat eğitim ticaret turizm eğitimi eğitim bilimleri edebiyat fen- edebiyat (edebiyat ve sosyoloji programı) iletişim bilimleri ve iletişim fakülteleri ile insani bilimler ve edebiyat fakültesi 284 TL hukuk iktisat işletme siyasal bilgiler iktisadi ve idari bilimler 313 TL Açıköğretim Fakültesi 71 TL.''

Üniversite Harç ParalarI

Lisansüstü öğrenim yapan öğrenciler de 258 TL ödeyecek.

İKİNCİ ÖĞRETİM HARÇ PARALARI VEYA HARÇ ÜCRETLERİ

Üniversitelerde ikinci öğretim ücretleri de şöyle:

Veteriner fakültesi ile tıbbi biyolojik bilimler programı fizik tedavi ve rehabilitasyon programı harç parası 2 bin 134 TL gemi inşaat ve deniz bilimleri deniz bilimleri su ürünleri denizcilik sanat ve tasarım güzel sanatlar tekstil teknik ve tasarım ile gemi inşaatı ve denizcilik fakülteleri 1924 TL mühendislik mimarlık mühendislik-mimarlık mühendislik ve teknik mimarlık ve tasarım inşaat makine maden elektrik-elektronik kimya metalurji uçak ve uzay bilimleri ziraat orman fakülteleri 1529 fen fen-edebiyat (fen programı) 1281 TL hukuk iktisat işletme siyasal bilgiler iktisadi ve idari bilimler fakülteleri 1155; teknik eğitim fakültesi harç paraları 1147 TL Dil Tarih ve Coğrafya eğitim mesleki eğitim sağlık bilimleri sağlık eğitim endüstriyel sanat eğitim ticaret turizm eğitim turizm insani bilimler ve edebiyat eğitim bilimleri edebiyat fakülteleri 1027 TL fen- edebiyat (edebiyat ve sosyoloji programı) iletişim bilimleri ve iletişim fakülteleri harç ğcretleri 962 TL.

İkinci öğretimde yüksekokullarda ise öğrenim ücretleri 770 TL ile 4 bin 268 TL arasında değişiyor. İkinci öğretimde devlet konservatuvarı ve sivil havacılık yüksekokulu öğrencileri 4 bin 268 TL meslek yüksekokulları tapu kadastro meslek yüksek okulu sağlık hizmetleri meslek yüksek okulu turizm ve otelcilik işleri sivil havacılık meslek yüksek okulu adalet meslek yüksek okulu uzaktan eğitim meslek yüksek okulu su ürünleri meslek yüksek okulu öğrencileri 770 TL ödeyecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız admin onayından geçtikten sonra onaylanacaktır. Üniversite, açıköğretim ve benzeri harç ücretleri, harç paraları konusundaki tüm sorularınızı buradan iletebilirsiniz.

 
 
Copyright © Harç ParalarI Ne Kadar Harç Ne Zaman YatIrIlacak Üniversite HarçlarI
Blogger Templates