31 Ağustos 2010 Salı

YabancI Dil Harç ParalarI

YABANCI DİLLE EĞİTİM HARÇ PARALARI
Yabancı dille eğitim yapan eğitim fakülteleri hariç olmak üzere, yabancı dille öğretim yapan yükseköğretim kurumlarında öğrenci katkı payı iki katı olarak alınacak.

Yabancı uyruklu öğrencilerden, mütekabiliyet esasına bağlı olarak üniversiteler arasında yapılacak işbirliği protokol hükümleri saklı kalmak kaydıyla, öğrenci katkı payının üç katı ödeme günündeki kur üzerinden döviz olarak defaten alınacak.



Ancak, yabancı uyruklu statüsündeki Türk asıllı öğrencilerden alınacak öğrenci katkı payı miktarları Yükseköğretim Kurulunca belirlenecek.
Harç ParalarI ne kadar
Türk Cumhuriyetleri ve Akraba Toplulukları öğrencilerinden, devlet (Milli Eğitim Bakanlığı) burslusu olarak yüksek öğrenim gören öğrenciler, 90 TL katkı payı ödeyecek.( Üniversite Harç ParalarI )Bunların ödeyecekleri katkı payları Maliye Bakanlığınca, Milli Eğitim Bakanlığı bütçesine ödenek olarak konulacak ve Milli Eğitim Bakanlığınca yıl içerisinde ilgili yükseköğretim kurumuna defaten aktarılacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız admin onayından geçtikten sonra onaylanacaktır. Üniversite, açıköğretim ve benzeri harç ücretleri, harç paraları konusundaki tüm sorularınızı buradan iletebilirsiniz.

 
 
Copyright © Harç ParalarI Ne Kadar Harç Ne Zaman YatIrIlacak Üniversite HarçlarI
Blogger Templates